CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, April 10, 2011

Cerita dahulu kala.....

Hahahah.... Sepertimana yang pernah dijanjikan..... Cerita kenduri 2 minggu lepas.. Walaupun da agak basi cerita nie.... Tapi... Nak update jugak..... 

Actually nothing much to tell... Just majlis ckur jambul anak jiran.... Baby cam biasa la... Comel je... Walaupun tangah nangis-nangis... Muka tetap innocent jew..... :) So sweet.. Ikut mama n mak cik2 sekalian ber marhaban.... Hehe... Comel tak?? Seorang gadis muda yang terselit di antara mak cik mak cik.... :p

Selepas semuanya settle... Maka, bermulalah saat yang paling di-gemari.... "Menggemmukkan badan!!!!" 

Makanan2 budak gemuk.... sume nie saya sorang je yang makan!! Ya...!! Sila lah percaya!! :)


Adik gadis gemuk "yang bertudung pink menyorok kat belakang"

..

.....


...

And Finally...!!!

Dak gemuk dan cik adik yang suka bergambar... :)

Hahaha.... Tu je lah ceritanya!!! walaupun agak membosankan dan ntah apa-apa je... Tapi nak citer gak dan dah citer pun.... Yippie yeah yeah!!! Bye for now..... Daaaa...